Mezi vyžadované údaje patří základní informace o subjektu, které vyčteme z výpisu. Tedy název
(jméno firmy nebo jméno a příjmení osoby), zapsané sídlo
(adresa s ulicí, číslem a městem včetně PSČ) a IČO. Tyto údaje lze považovat za důležité minimum.
Další údaje jsou volitelné. Velmi užitečné je mít v razítku také základní kontakt, což může být telefonní číslo nebo adresa www stránek, případně e-mailová adresa.
Přidání těchto údajů ovšem znamená zvětšení razítka jako takového. S rostoucí plochou otisku je nutno použít větší strojek, zpravidla to vede také k vyšší ceně razítka.
Na druhou stranu výdaj nějaké té koruny navíc může být vyvážen tím, že nás ostatní lidé mohou snadněji kontaktovat. Tato úvaha by mohla pomoci i při rozhodnutí,
zda pořídit razítko minimalistické nebo rozšířené. Pokud je předpoklad častého přenášení razítka, tedy používání na cestách a spíše jen k formálnímu stvrzování,
lze upřednostnit razítko v základní minimální formě. Naopak ve vztahu k dodavatelům, odběratelům a zejména možným potenciálním zákazníkům může být výhodnější rozšířené provedení
s doplněnými volitelnými údaji.
Razítko může volitelně navíc obsahovat také logo v grafické podobě, rámeček, doplňkové označení, uvedení pobočky nebo jiné adresy provozovny, pokud je odlišná od adresy sídla.
Dokonce je možno mít i razítko s QR kódem.
V případě používání více stejných razítek je dobré zvážit jejich doplnění rozlišovacími čísly (v určitých případech to může být přímo vyžadováno směrnicí či jiným nařízením)